home > Informatie mbt coronavirus

Bestellen terwijl het Coronavirus heerst? Ja, dat kan!

Wat ontzettend vervelend dat jullie de bruiloft moeten uitstellen. Wij snappen dat er bij jullie vragen opkomen wat betreft het bestellen van (nieuw) drukwerk, de levertijd en het contactmoment met de bezorger. Daarom hebben wij deze vragen hieronder voor jullie op een rijtje gezet. Wij vinden het belangrijk dat jullie weten hoe wij omgaan met deze situatie.

Blijven jullie drukwerk versturen?
Ja, je kunt gewoon bij ons blijven bestellen zoals je normaal gesproken ook zou doen! Onze drukkerij volgt de maatregelen en de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving. Wij vinden de gezondheid van onze klanten en het personeel erg belangrijk.

Loopt mijn bestelling vertraging op?
We doen er alles aan om jouw drukwerk wat voor 18:00 uur besteld is dezelfde dag te drukken en te verzenden (met uitzondering van folie kaarten). Hier lees je meer over de reguliere verzendinformatie. Op dit moment heeft PostNL het drukker dan normaal en is het mogelijk dat je pakketje vertraging oploopt. Wanneer je een oplage van meer dan 20 kaarten besteld ontvang je een track & trace code omdat dit via pakketpost gaat. 20 kaarten of minder gaat via brievenbuspost.

Kan het Coronavirus via een pakketje overgedragen worden?
De kans dat het Coronavirus wordt overgedragen via post of een pakketje is heel klein. Deze kans is nog kleiner als je regelmatig je handen wast. Het Coronavirus verspreidt zich het beste via mensen. Buiten het lichaam kan het virus minder goed overleven. Wij hebben deze informatie gebaseerd op de laatste berichtgeving vanuit het RIVM hierover.

Hoe handelt PostNL in deze situatie?
Onze pakketjes worden bezorgd via PostNL. Ook zij hebben de nodige maatregelen genomen, zodat er op een contactloze manier pakketjes bezorgd kunnen worden. De bezorger van PostNL tekent na toestemming van jou voor ontvangst, dit hoef jij dus niet meer te doen. Aan jou worden de laatste 3 cijfers van je legitimatiebewijs gevraagd. Deze worden door de bezorger genoteerd in het handtekeningenveld. Daarna zet de bezorger het pakketje neer en kan jij het mee naar binnen nemen. Je pakketje wordt dus veilig naar jou toegebracht!

Let op: woon jij in België? De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart 20:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL punten in België gesloten is. Pakketten die voor 18 maart 12:00 uur nog niet opgehaald waren blijven opgeslagen bij het betreffende PostNL punt. PostNL komt hiervoor nog met een oplossing. Pakketjes die op dit moment nog worden verstuurd naar een gesloten PostNL punt zullen teruggestuurd worden naar de afzender.

Mijn bruiloft wordt verplaatst en ik heb drukwerk met de oude datum. Wat nu?
We vinden dit erg vervelend voor jullie. Neem in dit geval contact met onze klantenservice op om te kijken naar de mogelijkheden.

Is jullie klantenservice bereikbaar?
Ja, onze klantenservice is gewoon bereikbaar! Heb je overige vragen over onze handelswijze omtrent het Coronavirus, over een product of over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 099 0300. Zij staan u graag van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur t/m 17:00 uur te woord. Je kunt ook contact opnemen via info@weddingdeco.nl.

Je kan dus gerust bij ons bestellen! Wij doen er alles aan om jou, ook in deze tijd, zo goed mogelijk van dienst te zijn.

0 kaartjes
Filters ×
Toegepaste filters filters wissen